Oferta Lucian Band

You are here:

Oferta preturi Formatia Lucian Band, Bucuresti

Formatie botez Bucuresti

Pretul pachetelor oferite de noi si formatii nunta in general, poate varia in functie de foarte multi factori (ziua in care este organizata nunta, daca este full-sezon sau extra-sezon, numarul de solisti sau intrumentisti, sceno-tehnica, etc). Nu ezitati sa ne contactati, sa ne scrieti un e-mail sau pe Whatsapp si veti primi o oferta in cel mai scurt timp posibil.

Formatie nunta Bucuresti in tara, mai mult in zona de sud a tarii. Participăm la absolut toate evenimentele ce implica muzica (nunta, botez, aniversare, cocktail, revelion, party-uri private, etc). Cantam in toate zonele Romaniei, (Pitesti, Ploiesti, Brasov, Busteni, Targoviste, Ramnicu Sarat, Alexandria, Ramnicu Valcea, Calarasi, Constanta, etc) dar prioritate au evenimentele din Bucuresti si imprejurimi.

Oferta completa

Pachet Standard

⭐ Avans 10-20% ⭐

Gratis foto both 360 pentru orice pachet de nunta

Componenta formatiei:

  1. Orga
  2. Acordeon
  3. Vioara
  4. Solista muzica populara
  5. Solista muzica usoara
  6. Dj

2 personal tehnic

  1. Lumini de scena cu moviehead-uri de 60w luminozitate, lumini Rgb
  2. Sonorizare, sistem HK cu o putere de 3000w, microfoane Shure

Total: 6 artisti si 2 personal tehnic

Suplimentar (cost suplimentar):

Gratis 1 program de manele vechi

Pianist primire invitati-1h

Duo clasic-(2 viori) – 1 h, pentru primire invitati.

1 solista muzica usoara

Gipsy show  (se canta live de catre solistele formatiei si cu imbracaminte adecvata).

Acordeonist pentru obiceiuri-3h – doar pentru Bucuresti si imprejurimi (se plateste separat de pretul formatiei).

Transport 2 lei/ km dus-intors × 2 auto (duba de scule+auto artisti)

Ex: Bucuresti-Pitesti

115km×2 lei=230 lei

230× 2(auto)=460 lei

Pentru Bucuresti si imprejurimi (pana in 10 km) nu se percepe taxa de transport.

Pentru zilele de duminica oferim reducere de 10% pentru nunti, iar pentru botez reducerea se negociaza.

Pachet full

⭐ Avans 10-20% ⭐

Gratis foto both 360 pentru orice pachet de nunta

Gratis, fum greu (dansul mirilor) si gheata carbonica (ptr pahare sampanie primire invitati)

Componenta formatiei:

  1. Orga
  2. Acordeon
  3. Vioara
  4. Solista muzica populara
  5. o solista muzica usoara
  6. Dj
  7. o solista muzica usuoara(in plus față de pachetul standard)
  8. un program de manele vechi
  9. Pianist primire invitati-1 h (la alegere)
  10. Duo clasic – 1h (2 viori) pentru primire invitati  (la alegere)
  11. Gipsy show  (se canta live de catre solistele formatiei si cu imbracaminte adecvata-Gipsy, plus 2 dansatoare Gipsy)

2 personal tehnic

  1. Lumini de scena cu moviehead-uri de 250w, led (se pot seta doar pe o anumita culoare, lumini Rgb diferite culori, spot Rgb pentru scena, masina de ceata ptr scena.
  2. Pentru un efect deosebit, trebuie ca lumina din locatie sa fie cat mai redusa ca intensitate.

Sonorizare, sistem HK cu o putere de 4000w, microfoane Shure

Total: 8 artisti, 2 dansatoare si 2 personal tehnic.

Suplimentar:

Acordeonist pentru obiceiuri-3h -doar pentru Bucuresti si imprejurimi (se plateste separat de pretul formatiei).

Transport 2 lei/ km dus-intors × 2 auto (duba de scule+auto artisti)

Ex: Bucuresti-Pitesti

115km×2 lei=230 lei

230× 2(auto)=460 lei

Pentru Bucuresti si imprejurimi (pana in 10 km) nu se percepe taxa de transport.

Pentru zilele de duminica oferim reducere de 10% pentru nunti, iar pentru botez reducerea se negociaza.

Vrei sa cantam la nunta sau botezul tau? Cere o oferta!

Cerintele formatiei:

  • Posibilitatea de a avea accces la o camera (dressing room)
  • Camera de dormit pentru 2 soferi pentru evenimentele din afara Bucurestiului.(poate fi acceasi cu camera ptr dressing)
    • pentru a schimba tinuta de drum cu cea de scena
    • pentru a se odinni soferii cand evenimentul este in afara Bucurestiului.
  • Mancare pentru artisti si personal tehnic pe toata durata evenimentului (meniu complet sau meniu micsorat=3 feluri din meniu)
  • Bauturi alcoolice si nealcoolice pe toata durata evenimentului (Open Bar)
  • Racoritoare si cafea pe perioada instalarii sunetului si luminilor – ptr personalul tehnic (venim cu 3-4 ore inainte de inceperea evenimentului).
  • Rata de schimb a cursului euro va fi cel de la BNR din ziua efectuarii platii (avans sau plata finala a contractului).
  • Formatia nu intepreteaza melodii de tip MANELE „urlatoare”.
  • Organizatorul (mirii) se tine raspunzator pentru integritatea si securitatea artistilor, a dotarilor si scenotehnicii pe toata durata derularii evenimentului.

Lumina din locatie sa fie redusa atunci cand se canta muzica usoara sau la dj pentru un efect deosebit al moviehead-urilor si luminilor de pe scena (avem masina de ceata ptr un efect deosebit care nu emite dioxid de carbon ci vapori, deci, nu afecteaza instalatia de incendiu a locatiei).

Desfasurarea unui eveniment marca Lucian Band:

Vom incepe cu o intalnire inaintea evenimentului pentru a face un desfasurator, unde vom pune la punct toate evenimentele importante ale nunții dumneavoastra (sosire invitati, dansul mirilor si al nasilor, piese de intampinare si marsh-uri pentru aperitiv, piese pentru tort sau servirea mesei, modalitatea si ordinea desfasurarii obiceiurilor-aruncarea  buchetului, voalul, hora mireseai, jarteaua, s.a)

Echipa tehnica va sosi cu 3 ore inainte  de inceperea  evenimentului  pentru a monta instalatia de sunet si lumini.

Vom incepe cu march primire invitati.

Pianistul sau Duo Clasic va canta muzica clasica si/sau cover-uri pe perioada primirii invitatilor (1 h).

Pe perioada servirii aperitivului, formația va interpreta live un program de caffe concert cu piese clasice de folclor si momente de virtozitate instrumentala.

Dansul Mirilor va fi momentul cel mai important al serii. Vom face exact cum am discutat anterior la intalnirea avuta inaintea evenimentului. Vom pune piesa dorită de dumneavoastra la Dj sau cantata live de catre solista noastra de muzica usoara ,daca o are in repertoriu.

Continuam cu muzica usoara antrenanta.

A venit momentul horelor și al sarbelor, geamparalelor si muzici antrenante de folclor autentic.

Dupa care va intra 10 minute dj-ul si le vom lua de capat cu muzica populara si muzica usoara pe tot parcursul evenimentului (hore din cele mai noi, actualizate permanent si muzica usoara incepand cu blues-uri, latino, rock’n roll, machedoneasca, greceasca…)

La fiecare fel din meniu vom pune putina muzica ambientala pentru a nu deranja invitatii si pentru a socializa.

La servirea fripturii, vom canta muzica de masa si voie buna.

Muzica va fi permanent prezenta pe tot parcursul desfasurarii evenimentului, avem mici pauze de 10-15 minute unde ne va suplini dj-ul nostru.

Nu cantam sa deranjam ci cantam sa va simtiti bine si reconfortant.

Multumim.

Nu ezitati sa ne sunati! Vom gasi o rezolvare a cerintelor dumneavoastra!

Vrei sa cantam la nunta sau botezul tau? Cere o oferta!